piątek, 9 sierpnia 2013

tu i teraz jest ziewanie



podobno jestem ostatnio coraz bardziej trudna do zniesienia, zmienna, niecierpliwa. podobno mam dużo dobrych pomysłów i jeszcze więcej braku konsekwencji. podobno latawiec ze mnie, cygan i wiatr. podobno ktoś widział mnie zbyt często w łodzi, i nadziwić się nie może, ktoś inny czeka na odpowiedź, która nie nadchodzi. podobno znaleziono u mnie gdzieś głęboko, nad sercem chyba nawet, zmartwienia początek, jakby do tej pory było go mało.

całkiem to wszystko możliwe, całkiem prawdopodobne. bez potwierdzeń, w braku zaprzeczeń. a ja sobie śpię, przesypiam to wszystko, omijam rzeczywistość szerokim ziewaniem.



 

5 komentarzy:

  1. Nie przesypiaj- to mogą być najpiękniejsze chwile Twojego życia

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram to co pisze Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wierzę, że wszystko będzie dobrze - mocno Ci tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :-)
    będzie, nie będzie, wszystko przeminie

    OdpowiedzUsuń