niedziela, 9 lutego 2014

boli


                                                                                                                        pogoda wiosenna 1992




bezsenność, senność,
reakcje nadwrażliwości,
brak łaknienia, mdłości,
 biegunka/luźne stolce, zaparcia,
kołatanie serca, ból w klatce piersiowej,
 nadciśnienie, niedociśnienie,
zaburzenia oddychania, lub duszność,
nadwrażliwość na światło słoneczne,
krwawienia z pochwy,
dzwonienie w uszach,
 zahamowanie orgazmu,
koszmary senne,
 
 
 drżenie, niepokój,
halucynacje,
zaburzenia lękowe, psychozy,
 bóle głowy, zawroty głowy,
 powiększenie sutków i mlekotok u kobiet i mężczyzn
zaburzenia popędu płciowego i funkcji seksualnych,
obniżenie popędu, zmniejszenie ogólnej wrażliwości na bodźce seksualne,
mrowienie
drętwienie
gwałtowne ruchy także o charakterze skręcającym
zaburzenia widzenia

stany splątaniowe lub psychotyczne
utrata przytomności
niekontrolowane skurcze mięśni
   suchość błon śluzowych jamy ustnej,
osłabione łaknienie,
 zaburzenia czynności seksualnych
zaburzenia cyklu miesiączkowego
 nadmierna potliwość,
 małopłytkowość, zaburzenia czynności płytek,
 leukopenia,
 sporadyczne krwotoki,
plamica,
hiperprolaktynemia,
mlekotok, ginekomastia,
 niedoczynność tarczycy,
 odwracalna hiponatremia,
  reakcje agresywne, mania/hipomania,
 objawy pozapiramidowe, niepokój ruchowy/akatyzja
 obrzęk, omdlenia,
 tachykardia, bóle brzucha, wymioty, zapalenie trzustki, zapalenie wątroby,
 żółtaczka i niewydolność wątroby,
   obrzęk powiek, twarzy lub warg,
 pokrzywka, świąd skóry całego ciała, wysypka skórna
myśli samobójcze  i zachowania samobójcze
 
samobójstwa

1 komentarz:

  1. rozstań przeżyłam wiele - tak jak pewnie każdy z nas i z każdym razem wydawało mi się, że to już jeśli nie Koniec Świata, to koniec mojego życia. Czasem to trwało dłużej, czasem krócej. Kilka miesięcy na czekanie, na przemyślenia. Teraz szkoda mi tego czasu. Ostatnim razem postąpiłam jak przykazano. Przepłakałam weekend, potem wylazlam z pościeli, poszłam do fryzjera, kupiłam nowe kosmetyki, codziennie starałam sie ubrać ładnie do pracy, załozyłam trzy profile na randkach....ale to nie pomogło. Musiałam odzyskać swoją miłośc, bo zdałam sobie sprawę ze to jedyny. Zamówiłam urok miłosny ze strony http://magicznerytualy.pl , musiałam trochę czekać , ale facet powrócił Znow jestem szczęsliwa.

    OdpowiedzUsuń